Vedení redstone signálu

Tentokrát trochu podrobněji proberem vedení redstone signálu.



Vedení redstone signálu
Když je v kostce signál a my vedle ní dáme něco, co se může zaktivovat, tak se to zaktivuje. Kostka se signálem může zaktivovat neomezené množsví kostek.



U zdrojů

Kostka, která vyrábí redstone signál ho má v sobě. Některé zdroje signálu (například redstone torch) mohou vysílat signál do více blocků.


Příklad s redstone blockem

U některých zdrojů nemůžeme přijímat signál ze všech stran. Například u redstone torch.

Příklad s redstone torch
Redstone torch vysílá signál do kostky nad sebou.

U redstone dustu

Když je redstone dust aktivovaný, tak vysílá signál do blocku pod sebou a do blocku, do kterého je nasměrovaný.
Příklad s redstone dustem


Nasměrování redstone dustu do kostky


U vodivých kostek

Většina kostek je vodivých. Vodivé nejsou například ty, které nejsou plné kostky (schody, dort nebo třeba dveře).
Do vodivých kostek můžeme přivést redstone signál. (Viz. předchozí a následující obrázek)



Vodivost spotřebičů

Ačkoli si hodně lidí myslí, že jsou spotřebiče pistony, droppery a dispenzory vodivé, není to pravda. Vodivé jsou ty kostky, do kterých můžeme přivést redstone signál. Do těchto spotřebičů signál přivést nemůžeme.

Mají však zajímavou vlastnost a to tu, že když postavíme na sebe dva spotřebiče stejného druhu a zaktivujeme horní, tak se zaktivuje i dolní spotřebič.

Poznámka: Toto funuje jen u pistonů, dropperů a dispenzorů!

Příklad s pistonama


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...